شامل دوره های بلند مدت می باشد که در طی چند سرفصل متوالی به مهمترین موضوعات و مفاهیم مورد نیاز مخاطبان آن دوره می پردازد. دستاورد اصلی شرکت کنندگان در این دوره ها، آشنایی ملموس با مفاهیم یاد شده و به صورت کاملا کاربردی و عملیاتی می باشد. مهمترین رویکردهای آموزشی در دوره های جامع استفاده از روش آموزش معکوس در تدریس اساتید، برگزاری جلسات تعاملی میان اساتید و دانش پذیران، امکان مباحثه میان دانش پذیران و اساتید از طریق تالار گفتگو و انجام پروژه های متناسب با مباحث هر هفته و با محوریت شرکت های خود می باشد.

به دانش پذیران این دوره ها پیشنهاد می گردد که جهت دستیابی به اهداف آموزشی، حضور در تمامی این سرفصل ها را بر اساس توالی پیش بینی شده برنامه ریزی نمایند. و همچنین با توجه به نیاز مبرم جهت تعامل و مشارکت در برنامه های پیش بینی شده در این دوره ها، به حداقل زمان مورد نیاز در طول هر هفته آموزشی توجه ویژه نمایند.

دوره جامع «بازاریابی سازمانی»

دوره جامع

  • ۲,۷۰۰,۰۰۰ تومان

دوره جامع «OKR»

دوره جامع

  • ۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان

دوره جامع «پرورش مدیر مالی موفق»

دوره جامع

  • ۳,۶۰۰,۰۰۰ تومان

دوره جامع «مدیریت تجربه مشتری»

دوره جامع

  • ۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

دوره جامع «استراتژی توسعه بازار»

دوره جامع

  • ۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان

دوره جامع «تربیت کارشناس صادرات»

دوره جامع

  • ۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان

دوره جامع «مهارتهای نرم سازمانی»

دوره جامع

  • ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

دوره جامع امور مالی مالیاتی و بیمه

دوره جامع

  • ۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان