وضعیت جاری فعالیتهای امور مشتریان "*" indicates required fields نام شرکت:* وب سایت: وضعیت ساختاری فعالیت شرکت: صنعتی خدماتی تولیدی توزیعی زنجیره ای شعبه نمایندگی سایر سایر وضعیت ساختاری فعالیت شرکت: حوزه فعالیت:* گستره فعالیت: محلی منطقه ای ملی بین المللی محصولات کلیدی: تعداد کل پرسنل:* تعداد مشتریانی که حداقل ۱ مرتبه خرید کرده اند: نام و نام خانوادگی تکمیل کننده فرم:* سمت من در سازمان:* پرسش های امتیازی نحوه امتیازدهی: غیر فعال و ناموجود: 0 حداقل: 1 / حداکثر: 7 وضعیت آموزش حرفه ای کارشناس ارتباط با مشتریان:روند ارزیابی رضایتمندی مشتریان:وضعیت آموزش مشتری مدار به پرسنلی که با مشتریان در ارتباطند:میزان نرخ رضایتمندی مشتریان از ما:وضعیت باشگاه مشتریان:زمان تحویل محصول از دیدگاه مشتریان:وضعیت فرهنگ سازمانی مشتری مداری:وضعیت تجربه کاربری مشتریان در مواجه با محصول:روند پیگیری و رسیدگی به شکایات و مشکلات مشتریان:وضعیت روند اعتبارسنجی مشتریان:وضعیت پشتیبانی و خدمات پس از فروش:وضعیت روند درجه بندی مشتریان:وضعیت سرعت عمل در پاسخگویی به مشتریان:وضعیت روند مدیریت تجربه مشتریان:میزان تمرکز و دقت در حل مسئله مشتریان:روند بازآفرینی مشتریان از دست رفته به چرخه همکاری:وضعیت روند تجزیه و تحلیل داده ها و رفتار مشتریان:وضعیت مشوق های تکرار خرید مشتریان قدیمی:وضعیت دسترسی آسان مشتریان بالقوه به اطلاعات اولیه محصول:وضعیت همراهی و تعامل مدیران ارشد با انتظارات مشتریان:میزان شفافیت و صداقت با مشتریان:وضعیت بکارگیری ابزارهای دیجیتال در روابط با مشتریان:میزان آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به تقاضای مشتریان:وضعیت تجربه مشتریان در روند توسعه محصول:میزان مسئولیت پذیری و اخلاق حرفه ای در قبال مشتریان:وضعیت نقاط تماس مشتریان:وضعیت توصیه مشتریان به اطرافیان خویش جهت استفاده از برند ما:وضعیت برگزاری رویداد اختصاصی مشتریان:وضعیت واحد ارتباط با مشتریان: مستقل همزمانی با واحدهای مجاور تعداد پرسنل امور مشتریان:* وضعیت سامانه CRM* داریم نداریم نام سامانه: مدت استقرار: ابزارهای جایگزین: چه بخش هایی از سازمان با CRM کاربری دارند:* مدیریت مالی تولید تامین مارکتینگ فروش سایر درباره استراتژی روابط با مشتریان:* چالش های مدیریت مشتریان:* موانع توسعه واحد ارتباط با مشتریان :* درباره شرح شغل کارشناس ارتباط با مشتریان:* سایر سمت ها و وظایف کارشناس امور مشتریان در سازمان من:* لایف استایل مشتریان را توصیف کنید:* جایگاه واحد امور مشتریان در چارت سازمانی:* شناسایی مشتریان کلیدی:* وضعیت مراقبت از مشتریان:* توضیحات بیشتر از وضعیت جاری واحد امور مشتریان:*علاقه مند به دریافت چه سرفصلهای آموزشی هستید؟